Jak załatwić sprawę

Pozostałe formularze związane z załatwianiem spraw w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Trzebiatów są dostępne na stronie: przejdź do strony

BIURO OBSŁUGI KLIENTA:

czynne:
poniedziałek – piątek: 7.00 – 15.00

– wpłaty za wodę i ścieki
– zawieranie umów na dostawę wody
– regulacja zadłużenia
– rozliczenia, reklamacje
– sprawy dotyczące przyłączy, wodomierzy itp.
– udzielanie informacji:
telefonicznie – 091 38 72 456; 091 38 72 860
e-mail: bok@zwiktrzebiatow.pl
e-mail: bok2@zwiktrzebiatow.pl

Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne:

czynne całą dobę- tel. 091 38 72 456.

Klienci chcący się dowiedzieć o stanie załatwiania swojej sprawy mogą to uczynić dzwoniąc
pod nr telefonu: 091 38 72 456
lub kontaktując się poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail:
bok@zwiktrzebiatow.pl
bok2@zwiktrzebiatow.pl

 

Prezes zarządu ZWiK Trzebiatów Sp. z o.o. w sprawie skarg przyjmuje w każdą środę od godz. 13.30 do 15.00-po uprzednim wyczerpaniu procedury reklamacyjno-skargowej w podległych mu komórkach organizacyjnych spółki.