Awaria przyłącza lub sieci wod.-kan.
W przypadku zauważenia wycieku wody lub innej awarii na sieci lub przyłączu wodociągowym bądź kanalizacyjnym prosimy o pilne zgłoszenie do Wydziału Sieci Wod.-Kan. Spółki:
Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne – dyżur całodobowy
tel. 91 3872 860 lub kom. 695995412
w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00 bezpośrednio do Biura Obsługo Klienta.
tel. centrala : 91 3872 860 ; fax: 91 38 72 456
osobiście lub pocztą elektroniczną – e-mail: tel. centrala : 91 3872 860 ; fax: 91 38 72 456
Awarie i uszkodzenia usuwane są bezpłatnie, jeżeli powstały w wyniku działalności Spółki, oraz jeśli dotyczą urządzeń i instalacji wod.-kan., eksploatowanych przez Spółkę.
Uwaga! Spółka nie usuwa awarii na wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku, która zaczyna się za zaworem za wodomierzem głównym. Takie awarie należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo usuwać we własnym zakresie.
Uszkodzenie wodomierza głównego
W przypadku uszkodzenia (zatrzymania pracy) wodomierza głównego prosimy o zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta Spółki:
w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00 bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta
tel. centrala : 91 38 72 456 ; fax: 91 38 72 456
osobiście lub pocztą elektroniczną – e-mail: @zwiktrzebiatow.pl
Właścicielem wodomierza głównego jest dostawca wody. Niesprawny wodomierz wymieniany jest przez monterów Spółki na inny w ustalonym z Klientem terminie. Jeżeli uszkodzenie powstało z winy odbiorcy, to odbiorca pokrywa koszty wymiany i naprawy.
Po zainstalowaniu (wymianie) wodomierza Odbiorca winien w obecności monterów Spółki sprawdzić, czy:
- na łącznikach (śrubunkach) mocujących wodomierz zostały założone plomby Spółki,
- wodomierz ma nałożoną cechę legalizacyjną (plombę) Urzędu Miar,
- właściwie odczytano i zapisano wskazanie wodomierza.
Należy również potwierdzić podpisem na poleceniu monterskim wykonanie prac.
Uwaga! Spółka nie wymienia (na koszt dostawcy wody) wodomierzy zamontowanych na wewnętrznych instalacjach wodociągowych w budynkach (tzw. podliczników). Takie potrzeby należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo wykonywać we własnym zakresie. Spółka może wymienić wodomierz (podlicznik) w lokalu w ramach odpłatnej usługi.
Monterzy Spółki nie pobierają opłat gotówkowych za wykonaną u Klienta usługę!
Niesprawny zawór lub wyciek wody w otoczeniu wodomierza głównego
Jeżeli przyłącze wodociągowe przekazane zostało Spółce do eksploatacji, to w ramach zawartej umowy Spółka wymienia niesprawne zawory, złączki, usuwa wycieki itp. Jeżeli uszkodzenie powstało z winy Odbiorcy, to Odbiorca pokrywa koszty wymiany i naprawy.
W przypadku uszkodzenia armatury w otoczeniu wodomierza głównego bądź wycieku prosimy o zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta Spółki:
w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00 bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta
tel. centrala : 91 38 72 456 ; fax: 91 38 72 456
osobiście lub pocztą elektroniczną – e-mail: bok@zwiktrzebiatow.pl
Uwaga! Nie wolno bez zgody Spółki samodzielnie demontować lub przemieszczać wodomierza głównego oraz zrywać plomby na urządzeniach i instalacjach wodociągowych.
Monterzy Spółki nie pobierają opłat gotówkowych za wykonaną u Klienta usługę!
Zgłoszenie szkody
W przypadku zauważenia szkody spowodowanej działalnością Spółki należy niezwłocznie zgłosić roszczenia na piśmie na adres Spółki. W zgłoszeniu należy opisać okoliczności powstania szkody, czas wystąpienia, oraz wyszczególnić mienie, które uległo uszkodzeniu (zniszczeniu) wraz z oszacowaną wartością.
Spółka po zbadaniu zdarzenia skieruje do zgłaszającego przedstawiciela firmy ubezpieczeniowej, upoważnionej przez Spółkę, która zajmie się procedurą odszkodowawczą.
Prosimy o zabezpieczenie własnego mienia przed powiększeniem zniszczeń oraz udostępnienie do oględzin i oceny!
Uwaga: W pomieszczeniu wodomierzowym lub w wydzielonej części pomieszczenia, gdzie zamontowany jest wodomierz główny, nie należy umieszczać bądź przechowywać jakichkolwiek przedmiotów, materiałów itp.