- Jak zawrzeć umowę w zakresie zaopatrywania w wodę i/lub odprowadzania ścieków
- Jak zlecić udrażnianie i czyszczenie kolektorów sanitarnych i przyłączy kanalizacji sanitarnej przy użyciu przyczepy wysokociśnienowej
- Jak otrzymać warunki techniczne przyłącza
- Jak zlecić wywóz ścieków komunalnych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Miasta i Gminy Trzebiatów
- Ogólne warunki montażu dodatkowego wodomierza dla ustalenia ilości bezpowrotnie zużytej wody
- Warunki montażu dodatkowego wodomierza odliczającego (na podlewanie ogrodu)
- Zgłoszenie awarii lub szkody
- Procedura dotyczącą sposobu załatwiania reklamacji
Pozostałe formularze związane z załatwianiem spraw w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Trzebiatów są dostępne na stronie: przejdź do strony
Biuro obsługi klienta:
czynne:
poniedziałek – piątek: 7.00 – 15.00
– wpłaty za wodę i ścieki
– zawieranie umów na dostawę wody
– regulacja zadłużenia
– rozliczenia, reklamacje
– sprawy dotyczące przyłączy, wodomierzy itp.
– udzielanie informacji:
telefonicznie – 91 38 72 456
e-mail: sekretariat@zwiktrzebiatow.pl
e-mail: sekretariat@zwiktrzebiatow.pl
Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne:
czynne całą dobę- tel. 91 38 72 456.
Klienci chcący się dowiedzieć o stanie załatwiania swojej sprawy mogą to uczynić dzwoniąc
pod nr telefonu: 91 38 72 456
lub kontaktując się poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail:
sekretariat@zwiktrzebiatow.pl
sekretariat@zwiktrzebiatow.pl
Prezes zarządu ZWiK Trzebiatów Sp. z o.o. w sprawie skarg przyjmuje w każdą środę od godz. 13.30 do 15.00-po uprzednim wyczerpaniu procedury reklamacyjno-skargowej w podległych mu komórkach organizacyjnych spółki.